sEumUR HidUP RM1o ShJ."JIMAT SAMPAI MATI"

Saturday, August 7, 2010

AURORA JUICE™ di cetak rompak?!



Aurora Juice™ sudah dicetak rompak. Dari packaging sehinggalah ke slogan (jus kecantikan dan kesihatan). Maaf untuk kali ni, agak off topic sikit. Sebab ini berita tergempar yg patut disebar2kan. Produk Aurora Juice™ dicetak rompak! Agak terkejut sebab tgk iklan di TV tadi. ada sebuah produk yg meniru 100% slogan Aurora Juice. Bukan itu sahaja, malah mrk meniru design botol Aurora Juice™. Mungkin ad pernah dgr produk palsu ini. Berhati-hati Maxoilers dan Aurorians kerana terdapat prduk palsu, yg lansung tidak setanding Aurora Juice™, malah ramuan nya juga tidak layak di gelar jus herba. Perlu berhati-hati dengan produk palsu menyamai Aurora Juice™.

Tak malu betul la tiru idea org. cian maxcare, penat2 pikir, senang2 je curi idea org lain. Cerita2 ni, sy dpt dr iklan, kemudian cerita dr upline dan penelitian sendiri. Ni ada gambar-gambar bukti mereka ketandusan idea dan kaki ciplak. Kalau setakat design pun terpaksa ditiru (menunjukkan tidak professional), kualiti produk taktau nak cakaplah.

Mula2 warna tema warna kuning-putih,tp kenapa baru2 ini dah jadi warna marroon/gold?
Kejap lagi akan ditunjuk kenapa mereka ubah warna tema packaging---
inilah rupa botol mereka. Tengok rupa design packaging mereka yang baru. Maxoilers mesti tau punya rupa apa kan? Ya betul! Minuman no.1 wanita aktif dan cantik kekal muda; Aurora Juice™. Inikan pula slogan juga ditirunya. Slogan "Aurora Juice™ - Jus kecantikan dan kesihatan" inilah slogan yang diciplak. Di atas adalah gambar packaging yang ditiru. Herm, apala nak jadi ni. Tapi xper sbb saya yakin mereka tak dapat tiru Kualiti dan keberkesanan Aurora Juice™.

OOOO patutla ubah tema warna. nak ciplak, supaya pengguna AURORA JUICE™ - Jus kecantikan dan kesihatan terkeliru dan tertipu. Jus Aurora 300mL botol kaca farmaseutikal, tetapi produk ciplak ini hanya 250mL botol plastik. Kami pengguna bijak, tak mudah tertipu dgn permainan bodoh spt ini. TQ pd upline sy kerana share perkara2 begini. Sy rase bertanggungjawab utk kongsi kpd Maxoilers dan Aurorians di luar sane...Maxoilers&Aurorians Moga Success selalu. Peace

SUMBER:http://maxoil-forever.blogspot.com/2010/08/aurora-juice-di-cetak-rompak.html

1 comment:

  1. Post yg bagus!Thumbs up sama bro...
    Teruskan usaha. Moga sukses selalu...
    Salam dari Maxoiler KL

    ReplyDelete