sEumUR HidUP RM1o ShJ."JIMAT SAMPAI MATI"

Saturday, July 10, 2010



Kad pengenalan,kad kredit,kad mydin,kad pelajar,bisnes kad........tp yg paling tbaru aku dpt kad maxoil.btambah ag r kad dlm dompet aku.haha

Arini aku nok bkongsi cite ckit pasal kad maxoil yg mjadi buah mulut org skrg ni.mcn pisang goreng panas je wase.hehehe ape tidaknye ari2 org daftar kad maxoil ni sbb pgguna skrg ni smakin bijak menilai ape yg tbaek tuk mereka.Tahniah tuk mereka yg telah bdaftar wat kad maxoil ni.yg blom daftar ag aku bahaskn ckit kat korang.nak tau x korang,wlpn harge ye rm1o je tp lawo gile design kad tu.mmg puas hati r tu blom cite pasal kelebihan kad ye ag..klo nok tau kelebihan kad maxoil ni lbih mdalam ag bace r cite aku kat page bwh tu..

Sbnarnye maxcare success sdn bhd(MCS) telah kuor kad ni dah 18 tahun klo korang nak tau..fuyoooo lame btol.dan pelbagai jenis r design yg syarikat kuor.klo yg lame xsilap aku warne ijau cam kad kredit gitu.nombor timbul bgaye je tengok.tp uleh gune ag klo syg rm1o..tuk zaman yg mcabar ni MCS telah kuor kad maxoil ngan kaler warna meroh campor itam ckit.menusuk ati ngan jiwe je ble mmandang kad maxoil ni.klo korang xcaye baek daftar cepat2.rm1o je seumur hidup plak tu bkan cam kad laen asyik2 kne tkor je tiap2 tahun, dah le mahal.ye x...

Kad maxoil ni @lebih sng dpggil kad keahlian ini xbleh dtukor milik.klo de kwn2,sdare mare atau adik bradik nok pjam atau nok gune kad kite tu kbo dia gini....kad maxoil ni rm 1o je seumur hidup.daftar je kat sini xsampil sbulan kad tu akan sampai dpan umoh.senang kn.xpyoh pening2 pkir..se ag nok kbo klo kad ni rosak,atau nok tukar kad lame ke kad baru cume perlu byr rm1o gak.xcas nape2 pon sbb maxoil mmahami kehendak anda..jadilah pgguna yg bijak”HELPING PEOPLE MAKE MONEY”.

No comments:

Post a Comment