sEumUR HidUP RM1o ShJ."JIMAT SAMPAI MATI"

Wednesday, June 30, 2010





Tahniah anda telah membuat satu pilihan yang bijak.Maxcare Success akan memimpin anda ke arah kejayaan dan kemewahan...:”HELPING PEOPLE MAKE MONEY”

Pon..pon..posto.posto..Akhirnye smpai gak kad keahlian maxoil aku.dah lame tggu kad ni bos aku kbo onthway aje.tp xkisah r yg penting smpai gak kau akhirnye.haha.pertame2 nok ucapkan syukur kehadrat ALLAH S.W.T atas limpah rezekiNYA dpt aku berjuang bersame maxoil...xkn ku lupe berterime ksh kat mentor tunjuk ajar ku sifu en.Lan(name sbnor roslan bin mohamad) yg byok mmbantu aku bkn stkat ilmu ttg maxoil je tp rahsia disbaliknye, krne xdop ye xmungkin aku berade dlm group maxoil skrg.xkn dlupe gak kat famly ngan kwn2 spejuangan yg byok wi sokongan ngan nasihat sepatah dua ke aku ni.utk awok2 group maxoil 66 rmai nok kbo ni..tp hok knal2 je r hok dok sbt name kt cni jgn kecik ati plok ye..en hakim stokis kemaman,en.usop stokis g.badak,en.afif stokis kote bharu, en rosik stokis balok pahg ngan geng baru bru haris kerani stokis kat ladang.time ksh tjuk ajor skalian akan kekuasaan produk maxoil ni.byk aura yg aku dpt slain rebate voucer 22% ngan harge muroh seumur hidup..dijamin.

Sebenornye aku just nok berkongsi ngan korang je ttg kelebihan kad diskaun seumur hidup maxoil ni.mmg gempak gile kn rm1o je untuk seumur hidup produk ye plok mmg berkualiti..aku rase r ni lah satu2nye promosi kad diskaun yang paling luor biase..ape tidaknye kite boleh dpt 2x diskaun dr kad diskaun tu.hok org laen se je diskaun kn mhal plak tu..xpuas ati tol gini kn..kn.kn

Kad diskaun ni bkn stakat rm1o je tp byok ag klebihan ye.nok tau x ble kite de kad diskaun ni kite uleh beli kat mane2 stokis maxoil seluruh negare tu yg ptame ambe nok royak kat deme lake2.ke2 harge yg kite beli untuk setiap produk maxoil lebih muroh dari harge pasaran..maknye kat cni harge yg ditawarkn muroh sokmo smpai bile2.seumur hidup sng cite.nok nape ag...pastu maxoil beri ag rebate vouchare 22% kat customr untuk pembelian produk maxoil yg seterusnye..ni pon seumur hidup gak.mmg gempak r kad maxoil ni..de ag kelebihan kad diskaun maxoil ni setiap belian rm 1=1point dan boleh tukar dgn maxoil percume..sbnornye byk ag nok kbo ke geng seme tp hok last kelebihan kad diskaun ni ialah bile smpai brithday kite ibu pjbat maxoil akan hantar kad harijadi 5o% ptongan untuk satu brg sje kt rumoh kite..woo sparoh harge tu...tp kene ingat pesanan adik ni satu brg je klo semua brg alamtnye tutop r kdai jwbnye..untuk member2 yg ade kereta,mtor,lori,van,bas @bot anda sekalian dijemput untuk mendftarkan kad diskaun seumur hidup maxoil ni..

gune r maxoil 3x anda pasti rase pbezaanye..dijamin ..pakat-pakat semua mari daftar kad diskaun maxoil kat blog ni.aku boleh dftarkn tuk korang semua xkire sape2 janji mempunyai knderaan.dengan maxoil anda jimat ngan selamat.sekian Assalamulaikum w.b.t

No comments:

Post a Comment